jueves, 17 de julio de 2008

i tú d'on ets?

Fara cosa de 6 mesos, i no u asplico fins ara per que es quan mai desidit fer el bloc, a la pujada de la Solana me va passar la cosa mes curiosa des de fa 35 anys,.... m'asplicaré

20h de la tarde nit, baixaba amb el cotxe i de repent, me surt un gos deslligat. Sense cap motiu de feli mal, l'acabo tocant amb el cotxe a una velocitat aproximada de 20km/h. Ara es cuan ve la sorpresa que la seua propietaria, suposso, es fot a cridar, assassi da gosus, animal, on vas amb aquestas valucitats, astas boig o què? at danunciarè etc.......... realment me vai quedar flipat, yo i la meua dona. No donabom credit a lo que mos astabe passant. Despues de dos minuts de pensar, vai surtir del cotxe i li vai dir:

- Perdona mestresa, el gos e seu?
- Doncs clar, si no da qui vol ca sigui?
- No només u dic per que segurament vosté sel deu astimar ben poc!!!
- Com ca ma l'astimu poc, vusté sagur que si que sals astima poc!!!

Al rebre aguesta contesta, me va ascalfar, suposso que e normal no

- Mira goiata, per astimarte a un animal com aguet, lo primer que has de fer e portal lligat, no deixal suelto pels carrers on passes cotxes.
- Però vostés que as pensa, que als gossus han d'anar lligats tot el dia?
- Pues mira las clavat, astas dintre de un poble i l'ordenanza municipal diu que las de portar lligat?
- I doncs que faig si vol corra?
- Mira, es el teu problema no e cap lo meu, qui té lo gos es tu
- Ca no te dret a corra al gos?
- mira sas que ai pensat, que jo no soc cap amb qui has de asplicar les teus lleis, truco als mossos i ja t'aspavilaras noia,

i ara es cuan arribe la frases malaida per mi

- com as nota ca vosté no es d'aquí¿??
- A cas tu es d'aguet poble?
- jo fa 8 anys ca i visc, (ole 8 anys tio)
- pues mira, a mi fa 35 que hem van criar, només e per que u sapigues vale!!!

Despues de pronunciar agetes paraules, va enfilar la puiada de la solana i va desapareixe, tot i aixó agella nit, me va donar molt a reflexionar, i una de les reflexicons va ser, ni a casa teua pots fer lo que vulgues, entre altres. o venen de fora i at porten les lleis, o com que el meu pare meu pague tot, jo fai lo que vui, i com que es abogat, si tens problemes ja t'aspavilaras, quins collons, si aget e lo mon que mos toque viure, ja pots conta que anem bé ja

No hay comentarios: