jueves, 7 de agosto de 2008

CATALUNYA RADIUUUUUUUUUUUUUU

Si u dic axí, perqué noi, ultimament agestos estan que se surten. Foten un programa als dematins que es diu el matí de catalunya radiu que la presona que han fa la veu, o sigue, el PERA MAS, que es com li agrade que li diguen, no te ni puta idea del català. si u dic, per que avans dei, s'enfotiven de una persona que dive (Balmes, diagonal o sitges), quan ell dive que es tenie que dir (Balmas, diagunal o Sitgas), es que no en te ni idea aquet o que , que no s'ha de llegir tal i com escrivim, ja pots contar que anem bé, i sense deixar de dir també totes les castellanades i paraulotes que diu aquet PERA MAS.

Venga noi, veslin foten, que natri ja riurem

2 comentarios:

OLGA dijo...

Per fi vec el teu bloc... Un dia vaig entrar i era el serio.. Sabia que n'havies de ternir un altre.

Poquetes entrades de moment, eh! Però me l'he llegit tot.

Escrius tal com parles, i sona bé. Ja t'he afegit als blocs de pallaresos que tinc sindicats al netvibes. A partir d'ara et tinc clitxat!

Saps on vaig nèixer i on vaig viure durant els meus primers 20 anys? Je, je...

DIMONIVERMELL dijo...

tu mateixa, claro que u sé no te fot, jajja, però les coses que e vist i me rebenten, les dic, per que sinó dingú me creu.
Aspero que no te sintigues ofesa, que ja sé que amb algunes coses les compartim, pero astem arriban a uns extrems del tot intolerants.

Una abraçada i cuideu-vos molt tots.
Jo també visito lo teu blog eh!!!! i ja fa dies jajjajaja